Τρίτη, 17 Μαΐου, 2022

Η FIFA θα κάνει δικό της βιντεοπαιχνίδι

Μετά από περίπου είκοσι χρόνια, έληξε η συνεργασία της FIFA με την αμερικανική εταιρεία παραγωγής βιντεοπαιχνιδιών Electronic Arts.

Μεταξύ των κορυφαίων βιντεοπαιχνιδιών της E.A. είναι το FIFA, η ιστορική σειρά βιντεοπαιχνιδιών ποδοσφαίρου, το πρώτο κεφάλαιο της οποίας κυκλοφόρησε το 1993. Η τελευταία έκδοση θα είναι το FIFA 23 που θα κυκλοφορήσει στην αγορά μέχρι τα τέλη Σεπτεμβρίου 2022.

Όπως επιβεβαιώθηκε από μια ανακοίνωση του παγκόσμιου φορέα ελέγχου του ποδοσφαίρου, θα κυκλοφορήσουν νέα βιντεοπαιχνίδια που έχουν αναπτυχθεί μέσω τρίτων εκδοτών:

«Για πρώτη φορά, η FIFA θα κυκλοφορήσει νέα βιντεοπαιχνίδια ποδοσφαίρου που έχουν αναπτυχθεί με στούντιο και εκδότες τρίτων μερών, προσφέροντας περισσότερες επιλογές για τους λάτρεις του ποδοσφαίρου και των τυχερών παιχνιδιών ενόψει του Παγκόσμιου Κυπέλλου FIFA 2022™ του Κατάρ και του Παγκόσμιου Κυπέλλου Γυναικών FIFA Αυστραλίας & Νέας Ζηλανδίας 2023™.

Πολλά νέα παιχνίδια προσομοίωσης είναι ήδη σε παραγωγή και θα κυκλοφορήσουν κατά το τρίτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους. Το πρώτο είναι μια εξατομικευμένη εμπειρία gaming που περιλαμβάνει τη μεγαλύτερη διοργάνωση στον κόσμο, το Παγκόσμιο Κύπελλο FIFA 2022™ του Κατάρ, το οποίο θα προσφέρει νέες διαδραστικές εμπειρίες στους θαυμαστές σε όλο τον κόσμο.

Μετά από αυτήν την αρχική παρουσίαση, η FIFA θα ξεκινήσει επιπλέον εικονικά παιχνίδια και εμπειρίες γύρω από το φετινό Παγκόσμιο Κύπελλο FIFA. Άλλα έργα συζητούνται επίσης με τους εκδότες ενόψει του Παγκόσμιου Κυπέλλου Γυναικών της FIFA της επόμενης χρονιάς».

Ο Τζιάνι Ινφαντίνο, πρόεδρος της FIFA, δήλωσε: «Μπορώ να σας διαβεβαιώσω ότι το μόνο αυθεντικό και πραγματικό παιχνίδι που θα φέρει το όνομα της FIFA θα είναι το καλύτερο διαθέσιμο για ποδοσφαιριστές και οπαδούς. Το όνομα της FIFA είναι ο μόνος παγκόσμιος και πρωτότυπος τίτλος. FIFA 23, FIFA 24, FIFA 25 και FIFA 26, και ούτω καθεξής, η σταθερά είναι το όνομα FIFA και θα μείνει για πάντα και θα παραμείνει ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ.

Ο τομέας των διαδραστικών παιχνιδιών και των esports βρίσκεται σε μια πορεία ασυναγώνιστης ανάπτυξης και διαφοροποίησης. Η στρατηγική της FIFA είναι να διασφαλίσει ότι μπορούμε να αξιοποιήσουμε στο έπακρο όλες τις μελλοντικές επιλογές και να εξασφαλίσουμε ένα ευρύ φάσμα προϊόντων και ευκαιριών για παίκτες, οπαδούς, συνδεδεμένες ενώσεις και συνεργάτες».

Τελευταία Άρθρα

Σχετικά Άρθρα