Τρίτη, 9 Αυγούστου, 2022

Νέα συνεργασία και επενδύσεις στο οnline delivery για τη Μy market

Νέα συνεργασία με την πλατφόρμα InstaShop, επέκταση της υφιστάμενης με τη Wolt και σε άλλες περιοχές, καθώς και καινούργιες υπηρεσίες για τους καταναλωτές από το φθινόπωρο, περιλαμβάνουν τα πλάνα της αλυσίδα Μy market του Ομίλου METRO που αφορούν στο ψηφιακό της κανάλι.

Η συνεργασία με την InstaShop αναμένεται να ξεκινήσει μέσα στον Αύγουστο σε τρία καταστήματα της Αττικής και συγκεκριμένα σε Αμπελόκηπους, Χαλάνδρι και Περιστέρι, καλύπτοντας ουσιαστικά περιοχές με μεγάλο αστικό ιστό, σύμφωνα με όσα επισημαίνει στο CNN Greece, o Γενικός Επιχειρησιακός Διευθυντής της METRO, Κώστας Αντιμησάρης.Παράλληλα, όπως προσθέτει, η εταιρεία διευρύνει τη συνεργασία που ξεκίνησε πιλοτικά στις αρχές του 2022 – αρχικά με το κατάστημα των Αμπελοκήπων – με τη Wolt.

Ήδη αυτή τη στιγμή εξυπηρετούνται συνολικά 10 καταστήματα σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Πάτρα, ενώ σύντομα θα προστεθούν ακόμη δύο καταστήματα στην Αττική, σε Γλυφάδα και Κερατσίνι.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

«Επιταγή Ακρίβειας 2»: Ποιοι πολίτες δικαιούνται 200 ευρώ

CNNi: Η Ρωσία λεηλατεί το χρυσό του Σουδάν για να χρηματοδοτήσει τον πόλεμο στην Ουκρανία

Ο στόχος είναι η επέκταση σε επιπλέον 20 σημεία έως το τέλος του έτους ώστε να φτάσουν συνολικά τα 30. Επιπλέον, από τον Σεπτέμβριο το κωδικολόγιο θα εμπλουτιστεί, από τους 3.650 κωδικούς που διαθέτει σήμερα, με περισσότερους από 5.000.

Η εταιρεία επενδύει παράλληλα και στο δικό της ηλεκτρονικό κατάστημα, eshop Mymarket, το οποίο μέχρι το τέλος του 2022 θα δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες να λαμβάνουν ενημερώσεις για την πορεία και την κατάσταση της παραγγελίας σε πραγματικό χρόνο. Από το φθινόπωρο επίσης εγκαινιάζει την υπηρεσία quick delivery για τους πελάτες του που επιθυμούν γρήγορη παράδοση των αγορών τους.

Αξιοποιώντας τα φυσικά της σημεία, η αλυσίδα Μy market επιδιώκει να ικανοποιήσει τους πελάτες της που επιθυμούν να καλύψουν τις τρέχουσες ανάγκες τους σε διάστημα λιγότερο των 40 λεπτών από την στιγμή της παραγγελίας, σύμφωνα με τον κ. Αντιμησάρη, ενώ η συνεργασία με επιγραμμικές πλατφόρμες όπως η Wolt και η Instashop, επαναφέρουν στο επίκεντρο τις αγορές «από την γειτονιά», αφού οι παραγγελίες τροφοδοτούνται από τα τοπικά καταστήματα My market.

Πέραν των επενδύσεων στο ψηφιακό κανάλι ωστόσο, η εταιρεία επενδύει στην τεχνολογία και στα φυσικά της καταστήματα.

Συγκεκριμένα τον Σεπτέμβριο αναμένεται να ξεκινήσει πιλοτικά σε δύο καταστήματα My market στην Αττική το πρόγραμμα Generation Z, στο τμήμα των προϊόντων κοπής, τυριών και αλλαντικών. Μέσα από ειδικά διαμορφωμένες οθόνες ο πελάτης θα μπορεί να βλέπει όλα τα προϊόντα και έχει πρόσβαση σε περιεχόμενο σχετικά με τη γεύση, την υφή, το τρόπο σερβιρίσματος αλλά και τον συνδυασμό με ποικιλίες κρασιού που θα μπορούσε να ταιριάξει.

Παράλληλα, μέσα από την εφαρμογή θα μπορεί να παραγγείλει τα προϊόντα που επιθυμεί να αγοράσει, να συνεχίσει τις υπόλοιπες αγορές του στο κατάστημα αποφεύγοντας την αναμονή σε ουρές και να περάσει από τον πάγκο να τα παραλάβει όταν θα έχουν ετοιμαστεί από τον υπάλληλο του καταστήματος.

Η υπηρεσία απευθύνεται κυρίως στις νεότερες ηλικίες καταναλωτών, καθώς όπως είχε περιγράψει ο επικεφαλής της ΜETRO, Αριστοτέλης Παντελιάδης, κατά τη διάρκεια δημοσιογραφικής ενημέρωσης, έχει παρατηρηθεί ότι οι νέοι αποφεύγουν να παραγγέλνουν στον πάγκο ή να ρωτούν τους υπαλλήλους πληροφορίες για τα προϊόντα. Αντιθέτως, είναι εξαιρετικά εξοικειωμένοι με την τεχνολογία και τις ηλεκτρονικές παραγγελίες.

Μετά την εφαρμογή του Generation Z αρχικά στα δύο καταστήματα και αφού γίνουν οι απαραίτητες διορθωτικές κινήσεις, η εταιρεία θα αποφασίσει για τη σταδιακή επέκτασή του και σε άλλα, εντός του 2023.

Τελευταία Άρθρα

Σχετικά Άρθρα